Sider

søndag 19. februar 2012

Bokomslag ala Bokklubben

Jeg har alltid elsket å lese bøker, mnen som småbarnsmor blir det naturlig nok ikke så mye tid til det som tidligere. Siden jeg ta buss til og fra jobb, blir det i alle fall mulighet til ti minutters ro til lesing fram og tilbake hver dag. De dagene det er ekstra mye trafikk, kan det bli mye mer.
Dette gjør at den boka jeg til enhver tid leser, tilbringer en del tid i veska mi, og det fører til slitasje. Jeg har lurt litt på et slikt bokomslag fra Bokklubben, men landet vel på at jeg ikke gidder betale 99,- + porto for noe jeg kan sy selv av noen rester ullfilt.
Så da var det bare å sette i gang.

Jeg har brukt det jeg klippet av kjolen jeg nettopp sydde, med litt brunt mellom for å gjøre det bredt nok. Siden det var litt i korteste laget, sydde jeg litt mer ullfilt på tvers i den ene enden. Denne enden skal kunne fungere som bokmerke.
Så har jeg sydd fast en snor for å knyte igjen hele greia.


Jeg er usikker på hvordan den vil fungere ved lesing på bussen, så justeringer må kanskje foretas underveis.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...