Sider

onsdag 11. juli 2012

Til salgs - barneklær

I vår, da jeg la ut bilder av bursdagsgaven til nevøen min, fikk jeg en del kommentarer på at jeg burde sy for salg. Jeg tok dere på ordet, og har sydd et lite overskuddslager innimellom alt jeg har laget til egen husholdning. Så får vi se hvordan dette går. Hvis det er interesse for disse plaggene, kan det hende det skjer igjen en annen gang, hvis ikke har jeg gaver en god stund fremover.

Det jeg har er følgende:
Joggebukse str 2 - 3 år (300,-) (SOLGT)
Joggebukse str 1 - 2 år (300,-) (SOLGT)
Body, langermet, str 86 (250,-) (SOLGT)
Body, kortermet, str 92 (250,-) (SOLGT)
T-skjorter str 98 (Passer til min store minstegutt på 98 cm) (290,-) (EN SOLGT)



SOLGT
SOLGT
SOLGT

SOLGT

Passer også fint som sett


Monster t-skjorte str 98 (104)
Beklager at bildet er feil vei, jeg skal forsøke å ordne det.

SOLGT
 Alle stoffer er vasket før bruk med parfymefritt vaskemiddel.
Dersom noe er av interesse, send meg en e-post på elisabeths(at)lyse.net, så tar vi det derfra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...