Sider

fredag 29. juli 2016

Boys of summer

Den sangtittelen dukket opp i hodet på meg da jeg skulle skrive dette innlegget om nye t-skjorter til guttene i mitt liv. 
Vi har vært på ferie i Danmark, og jeg fikk meg en tur innom en stoffbutikk, Stof og ko i Rønde. Der fikk begge guttene velge seg et stoff hver, mens mannen hadde valgt seg et stoff som jeg bestilte på nett før vi reiste. Dermed var det stoffer til alle sammen da vi kom hjem. De ble vasket i løpet av de nesten to døgnene vi var hjemme, også ble de med oss på hytta, sammen med t-skjortemønstere og saks.
Når vi så kom hjem, var det bare for meg å sette meg ved symaskinene, og tre t-skjorter ble ferdige på en ettermiddag.

Minstegutt valgte seg legostoff. Mønsteret er "Birthdayfish" i str 122 fra Ottobre. Han ønsket at alle delene skulle være i samme stoffet. 







Størstegutt plukket ut disse ulvene sammen med grønn jersey, og ønsket raglanermer. Mønsteret er "Béisbol" i str 134 fra Ottobre.





Mannen ble begeistret over dette Starwars-stoffet, og mønsteret er som vanlig Fuhr fra Farbenmix, str XL. Denne gangen brukte jeg kantebåndsapparatet på coverstitchmaskinen. Det gjorde seg godt med røde kontraster på denne.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...