Sider

onsdag 25. september 2013

Oss pingviner i mellom...

Minstegutt har vært helt betatt og oppslukt av pingviner siden vi besøkte akvariet i Melbourne for over ett og et halvt år siden, da han var knapt to og et halvt år gammel.
Han kjøpte seg selvfølgelig en t-skjorte med pingvin på da vi var der, men nå har han snart (!) vokst ut av den. Da er det på tide med en ny.

Jeg søkte på "penguin silhouette" på google bilder for å finne et bilde som kunne brukes som utgangspunkt til en applikasjon. Fotografi ble for vanskelig. Så klippet jeg ut hele pingvinen i svart velour og det hvite i noe tynn viskosejersey fra kassene mine.
Den stripete jerseyen t-skjorten er sydd av er fra JNY.
Jeg tror jeg brukte mønster fra Ottobre, i alle fall str 104. Den er litt for smal over skuldrene, så gutten har visst vokst...
Han ble veldig glad for t-skjorten, kjekt for mamman det :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...