Sider

fredag 21. mars 2014

Bodyer - til gaver og til salgs

Det var så gøy å sy bodyer her forleden, så det ble plutselig en liten stabel.
Jeg skulle sy til to kolleger som har fått/ skal få hver sin guttebaby, og mens jeg holdt på å plukke ut stoffer til dem fant jeg så mange kjekke stoffkombinasjoner, så det ble et par ekstra. I tillegg fant jeg ut at jeg ville sy sommerbodyer til minstefetter og sønnen til min kusine som vi skal på ferie med i varmen om ikke så lenge.
Til sammen ble det disse seks:



Kollegene mine får i str 68 og 62, den største til han som ble født i januar for å være sikker på at han ikke har vokst utav den allerede. Siden de bor der de bor, syntes jeg det passet godt med bondegårdsmotiv. Flodhestbodyen fikk kontrastfarget kanting i oransj, og det er planen at det skal følge med en bukse også, som takk for teen jeg fikk direkte fra Twinings-butikken i London.







Minstefetter får body med det kjekke havstoffet fra JNY kombinert med stripene fra samme sted. Den er sydd i størrelse 86, siden han stadig vokser og snart er 8 mnd. Sønnen til kusinen min er lang, han har tross alt en far som er 208 cm, så han får en body i str 92 med litt ekstra lengde (litt mindre ekstra enn jeg hadde tenkt, men dog). Han får de fine stoffene fra Gekko - sommerlige og friske.






Så har jeg to stk bodyer i str 62 til overs, dersom noen er interessert er det bare å si fra.
De er sydd i stoffer fra JNY, både stjerner, striper og havstoffet. Kantingen er sydd med interlock fra Hilco.
Til salgs - begge er størrelse 62







3 kommentarer:

  1. Så mange fine bodyer du kar sydd! Mange flotte stoffer og farger. Liker spesielt godt stoffet med sjødyrene:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha! Ja, det stoffet er en favoritt her, men nå minker det kraftig.

      Slett
  2. Her var det mange flotte bodyer, og for en produksjon! Legger meg til som følger jeg:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...