Sider

mandag 25. mars 2019

Stille fra vestfronten

Nei, jeg har ikke falt av jordens overflate (hvis man skal tro flat-earthers så er jo det faktisk en mulighet), bare bloggens. Like etter den forrige posten ble lagt ut, begynte jeg i ny jobb, noe som ofte medfører litt stress og lite overskudd i en periode.
Så pådro jeg meg en ryggvondt som jeg fortsatt sliter med, nesten 4 måneder senere.
Jeg har ikke sydd siden november, men strikking har det blitt mye av. Det kan gjøres både stående og liggende på gulvet, så der er jeg heldigvis ikke avhengig av en god rygg.

Her er noen glimt av det jeg har kost meg med de siste månedene:


Sauesokk fra Hillesvåg ullvare.

Strikking liggende foran peisen i vinter. Funker fint det.


Votter før og halvveis i toving. Strikket i Finull, mønster fra Raumagarn.

Lue før toving. Strikket i Finull fra Raumagarn, mønster etter annen lue.

Stående montering av Marius-body, del av en barselgave


Ella-genser - det jeg nettopp har begynt på

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...