Sider

søndag 15. april 2012

Strikkeabstinenser

De siste ukene har jeg hatt alvorlige strikkeabstinenser. Det er tre uker siden jeg blogget dette innlegget, om det siste jeg har strikket, og det å ikke ha noe å "fikle" med er hardt!
Så i går dro jeg med meg ungene til SandnesGarn sitt fabrikkutsalg og handlet garn!
Denne deilige haugen med alpakka skal bli til en Mariusgenser med rundstrikket sal. Jeg kom i gang i går kveld, og det er godt å ha et strikketøy igjen. Fargen er noe mer grønn enn på bildet, og den er til meg selv. Jeg så en "live" utgave i grønn og natur da vi var på påskeferie, og endelig fant jeg ut hvordan min Mariusgenser måtte se ut. Jeg kjøpte et nøste limegrønt også, i tilfelle jeg finner ut at jeg vil ha den fargen der originalen har rødt.
Modell 11
(Bildet er lånt fra Sandnesgarn.no)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...