Sider

mandag 28. mai 2012

Pysjamas igjen

Nå henger jeg etter på bloggingen, igjen. Det har vært litt større produksjon enn man skulle tro når man leser her, så det kommer litt i "klumper".

Da minstegutt fikk sin monsterpysj, ville størstegutt ha sin egen variant. Han ønsket seg korte ermer og ben, og knapper ned på midten framme (det siste er mye enklere å få til, da jeg kan klippe to framstykker, i stedet for å knote med ett framstykke).
Mønsteret til pysjen er eget, og satt sammen av t-skjorte og shorts, og tilpasset noe.
Jersey og ribb er begge fra Stoff og stil, og knappene fra Prym.
På kragen har jeg fått til en litt bedre variant av samme metode jeg brukte på pysjen til minstegutt. Men det er noen flere muligheter til forbedring. (og det har bloggeren også, jeg vet ikke hvorfor det ene bildet er feil vei...)

Pysjen er i alle fall godt mottatt av brukeren.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...