Sider

søndag 18. november 2012

Min første gang

Jeg har bestilt garn på nett for første gang. Lenge har jeg siklet over nettsidene til Pickles.no, og nå måtte jeg bare bestille "litt" garn. De har mange fine plagg og garn på nettsidene sine, men jeg synes det kan være litt vanskelig å se fargene på de mørke garnene.
Pakken kom meg i hende på fredag, og her er haugen med garn og starten på arbeidet på fredagskvelden.
Det mørkelilla merinogarnet var veldig mørkt, så det forklarer hvorfor det var vanskelig å se fargen på nettsiden. Det skal bli en "Knæsj cardigan", er planen.
Det myke, hvite merinogarnet skal bli en bolero sammen med en silke-/mohairblanding. Planen er å ha den ferdig til julebordet. Den strikkes rundt og rundt fra ene enden til den andre, fram og tilbake over ryggen, og bare rette og vrange masker på ulik pinnetykkelse.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...