Sider

onsdag 7. november 2012

Snop!

På lørdag tok jeg med guttene på tur til Textart på Klepp, en hyggelig butikk med fine stoffer. Og travle små barn som er hjemmehørende på gården.

Guttene og jeg valgte hvert vårt stoff, og jeg kjøpte med meg to mønster, Onion 2035 og 2041. En av kjolene skal sys av det fine nye stoffet jeg kjøpte, det nederste i denne haugen.
Størstegutt vil ha stripete genser, mens minstegutt vil ha t-skjorte med klokker på.

Før vi dro hjem fikk vi kost med kattene på gården, to voksne stripete katter, og to nydelige små kattunger. En svart og en stripete. Vi fikk også tilbud om å få med den svarte hjem, samme dag som minstegutt hadde spurt meg om ikke vi kunne få oss en ny katt. Uheldigvis har vi bestemt oss for ikke å ha katt igjen. Den var inmari søt da...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...