Sider

tirsdag 18. august 2015

Bilveske til mellomstefetter

Mellomstefetter fylte nettopp to år, og i gave fra oss skulle han få Lynet McQueen i Duplo. Den var ikke å finne i butikkene, så vi gav ham den guttene har vokst fra, og den måtte få noe fint å ligge i. Jeg hadde fortsatt litt igjen av dette stoffet som minstegutt har gardiner i, og tenkte det var veldig passende med "Biler"-stoff til en sånn veske. Jeg valgte å sy uten glidelås, da det kan være litt vanskelig å håndtere for en toåring.
Vesken er ettermønster jeg har laget selv, en liten variant av dagisvesken. Jeg har tidligere sydd en tilsvarende til meg selv i blomstrete stoffer, og mellomstefetter har en stor dagisveske til barnehagebruk.


Enkel og grei, vrangsydd med gult bomullslerret inni, så blir den lys og fin.






1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...