Sider

torsdag 21. juni 2012

Bedre og bedre dag for dag

Uka begynte ikke så bra. Mandag ettermiddag datt jeg så lang (kort) jeg er på sykkelen på vei hjem fra jobb. Det var den stakkars høyre albuen min som måtte ta støyten - den havnet mellom meg og veien, og fikk veldig vondt. I tillegg til det stygge såret på bildet.
Tirsdag var jeg på jobb, men i og med sårets plassering, var det ikke særlig godt å legge ned armen for å jobbe på PC, med det resultat at jeg satt med skuldrene oppunder ørene og fikk vondt andre stedet også. I går tok jeg turen til legen, og ikke nok med vondt sår og stive skuldre - såret var også infisert, så jeg kom hjem med sykemelding ut uken og antibiotika!
Ja ja, det kan bare bli bedre ;-)






Og i dag skinner solen! Både ute og inne.
Jeg har fått pakker!!! Fra Gekko og Willy. SE så mye herlige stoffer og tråder! Og atpåtil en liten ekstragave i hver pakke - en appelsinsjokolade fra Willy (en av mine favoritter) og det nydelige skogstoffet fra Gekko. Tusen hjertelig takk, det frister til å handle mer!
Forresten - noen som tror jeg liker brunt, lilla og grønt, eller :-) Ser ut som jeg trenger flere farger tråd fra Willy allerede...





Vaskemaskin kan fint betjenes uten å anstrenge høyrearmen veldig mye, så nå skal stoffene til vask, og det spørs om jeg ikke må få tredd overlockmaskinen med noe skikkelig tråd og prøvd den på ordentlig. Har masse som ligger ferdigklippet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...