Sider

torsdag 14. juni 2012

Jul og bursdag på en gang

Ja, det er helt sant! Endelig har jeg fått brukt pengene jeg fikk i jule- og bursdagsgave fra foreldrene mine, svigerfar og søster min med familie. Jeg har brukt laaang tid på å fundere på hva jeg skulle få - skulle det være en ny og bedre kjøkkenmaskin? Eller en smarttelefon? Eller shopping? Men nei, kjøkkenmaskinen min holder en stund til, min uintelligente telefon kan både ringe, sende SMS og ta bilder, og jeg liker ikke å shoppe. Så på fredag bestilte jeg, og i dag kom min nye symaskin, en helt ordentlig overlock!!

Jeg gleder meg masse til å sette fingra i den (må bare passe meg for nålene) og trylle (?) fram de lekreste antrekk.
Den siste uken har jeg brukt til å klippe stoff, så jeg har mange prosjekter liggende klare. Sytråd har jeg bestilt fra Willy som selger billig kvalitetstråd på nett fra Tsjekkia. Så da burde alt ligge til rette for mange hyggelige timer på syrommet framover.

Min utvalgte maskin er fra Brother, 3034D heter den. Ikke årets modell, men derfor også noe rimeligere. Handlet på nett, som så mye annet til denne hobbyen min.

Tusen takk for gaven!

1 kommentar:

  1. Å! Det såg kjekt ut Elisabeth, åsså kom den så fort og, veldig bra! Har du fått med kantbånd fot og eller går det an å få det? Hadde vært kjekt å se koss det fungere med en sånn som fungerer skikkelig for det savne eg nokså ofte.
    Gratulera med nye maskin! Kos deg med den :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...