Sider

søndag 24. juni 2012

Litt enkel nyttesøm

Armen har heldigvis blitt veldig mye bedre, så jeg har i kveld krabbet forsiktig tilbake til symaskinen. Ingen avanserte arbeider, men litt nyttesøm og gjenbruk som kan både komme til nytte og live opp litt på syrommet.
Jeg har brukt to stk rengjorte hermetikkbokser, to stoffrester på hhv 10 og 12 x 27 cm, strykeinnlegg (stivt) ca 9 og 19 x 25 cm og lim.
Først strøk jeg fast strykeinnlegget og presset sømmonnet over til vrangen. Jeg sydde en stikning rundt kanten på hele stykket, og så limte jeg det fast til slutt. Enkelt og greit. Jeg holdt det fast med et par gummistrikker til limet hadde tørket.

Skal man ha blyantholder til gutterommet, er det bare å kjøre på med litt Lynet McQueen-stoff :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...