Sider

tirsdag 26. mars 2013

Pophearts Jippi Romantica Oh Yes-bluse

Det er vel bare et av ordene i tittelen, nemlig bluse, som er forståelig sånn uten videre. Alt skal oppklares etterhvert.

Jeg var på symesse på Lillestrøm i desember og handlet fine Gekko-stoffer hos Guro. Dette fine Pophearts stoffet i blått hadde jeg lyst på til meg selv, men jeg hadde ingen klar plan. Det kunne selvfølgelig blitt en flott kjole, sånn som denne, men det hadde jeg ikke nok stoff til. Valget falt til slutt på en Jippi Romantica Oh Yes-bluse. Jeg har laget en tidligere, i et tynnere stoff, så jeg var usikker på hvordan den ville falle i jersey. Jeg endte opp med å svinge den inn en god del i hver side, ca to cm, for at den ikke skulle bli for bomsete.

Jeg er fornøyd med resultatet - kjekt med klær i friske farger til voksne også.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...