Sider

fredag 5. april 2013

Galskapen lenge leve...

Like før påske hadde JNY salg på enkelte stoffer, samt gratis frakt til utlandet på bestillinger over SEK 1000. Det var veldig fristende, og netthandel er veldig enkelt, for man merker nesten ikke at man bruker penger (litt som spillegalskap som de snakker om på TV akkurat nå...). Jeg fylte opp handlekurven, syntes det ble litt dyrt, og lot det ligge noen dager mens jeg funderte på hva jeg evt kunne fjerne.
10 minutter før fristen for gratis frakt utløp ved midnatt en søndag i mars, sendte jeg bestillingen, og denne uken kom et bud med en stor pakke på døren.
Her er det herlige innholdet:

En stor stabel...


Interlock, jersey, ribb og velour i skjønn forening.

Striper og interlock som matcher havstoffet jeg hadde fra før.

Se så fine!

Velouren var ment å matche sikksakkstoffet fra Gekko (same farger som Pophearts), men var ikke helt som jeg hadde håpet. Det ser bedre ut på bildet enn i virkeligheten, synes jeg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...