Sider

mandag 15. april 2013

Ny kjole til mor

Jeg kjente på meg at jeg trengte en ny kjole, og jeg hadde dette mønsteret liggende, Onion 2035.
Etter et dypdykk i stoffkassene fant jeg fram til disse stoffene. Fordelen med å ha stoffer i skap og kasser, er at det blir nesten som gratis å sy et plagg når man endelig finner fram noe som har ligget å ventet lenge.

Kjolen passer kjempefint og fargene er flotte. Den er sydd i str S og begge stoffene er fra Gekko.
Mønsteret er tilpasset en noe, jeg har kuttet litt øverst på det nederste stykket foran og bak, siden jeg ikke er så lang som mønsteret er beregnet til.


Etter veldig mange forsøk, ble fargene på bildet ganske riktige.

3 kommentarer:

  1. Nydelig kjole! Sitter som et skudd!

    SvarSlett
  2. Flott kjole! Ville bare informere om at du vant treninga på bloggen min :) send meg navn og adresse på juneaakre@hotmail.com, så kommer den nye boka plutselig i postkassa di a Gratulerer!!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...