Sider

mandag 8. april 2013

Til salgs - t-skjorter og bukse str 104

Minstegutt har takket nei til en del plagg nylig, så det er blitt et lite overskuddslager.
Ganske irriterende med en liten en som kommer med bestillinger og så ikke vil ha det likevel... Jeg håper det kan komme noen andre til nytte og glede i stedet, da.

Jeg setter prisen til 200,- per plagg for disse. Ta kontakt på e-post elisabeth (at) lyse . net hvis noe er av interesse.

Overskuddslageret består av tre t-skjorter og en joggebukse.
Den turkise/ blå t-skjorten er sydd for å matche min topp, og for å få nok til hele, måtte jeg skjøte stoffet på det ene ermet. Det synes heldigvis ikke så godt. Stoffet er Pophearts fra Gekko, mykt og godt og kjempefint, og halskanten er turkis interlock. Opplegget på ermer og nede er sydd med tvillingsøm.



De grønne froskene er også fra Gekko. Halskanten er i støvblå ribb fra Stoff og stil, og jeg har prøvd meg på dekor med vrangsiden av trippelsøm på Coverpro-maskinen over skuldersømmene. Oppleggene er gjort med trippelsøm. 



Så er det et sett med t-skjorte og bukse. Stoffet er fin bomullsjersey fra Liandlo (Textart) kantet med rød interlock (JNY). Her har jeg sydd på kanter både nede og på ermene. 
Stoffet er valgt ut av minstegutt i butikken, og jeg er usikker på om den er brukt en gang eller ikke, annet for den vakre poseringen her. T-skjorten er litt lenger enn de to andre.
Jeg beklager det noe uskarpe bildet, fargene er i alle fall bra.

Joggebuksen er sydd i brun isoli (Stoff og stil), kantet med mørkebrun interlock (JNY?). Lommene har det samme fine stoffet som t-skjorten med røde kanter. Modellen er posete nederst. Buksen er brukt en gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...