Sider

torsdag 26. juni 2014

Kortbukser til størstegutt - med håp om sommer

Størstegutt var ikke helt fornøyd med shortsen jeg sydde tilham før vi reiste til varmen i påsken, han syntes den var litt i korteste laget. Jeg er jo forsåvidt enig, i alle fall til å bruke på skolen på en gjennomsnitlig norsk skoledag.
Så jeg handlet brun french terry på Textart og sydde to varianter (så langt) som kan brukes sammen med den t-skjorten han fikk. Jeg valgte å ikke bruke det kule, gule stjernestoffet, for da kan shortsene lettere matches med andre t-skjorter også. Det kan hende det dukker opp en variant til med litt stjernestoff på, det er mer french terry igjen.

Jeg har brukt Heilt spesiell og Jubels mønster på knelang bukse, str 128, uten lommer, og satt på ribb etter egne mål. Den ensfargede shortsen kommer nedenfor knærne, så jeg lagde den andre litt kortere, samt at jeg satte i striper i siden for virkelig å matche t-skjorten. Jeg håper det blir mye bruk for disse i sommer!





Så har vi de ikke fullt så samarbeidsvillige bildene...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...