Sider

mandag 13. april 2015

Knytebukse med stjerner (til salgs)

Etter å ha sydd masse klær til størstegutt, t-skjorte til mannen og en body i dette stoffet, måtte jeg bare sy en knytebukse til bodyen da jeg fant det brune stoffet. Det var bare såvidt det var nok, jeg måtte klippe stoffet med stretchen på tvers, men det betyr ingenting i dette tilfellet.

Det brune stoffet er french terry, deilig og mykt og passe tykt, og jeg har kantet med brun jersey. Rundt anklene er det brun ribb.
Buksen matcher bodyen jeg har sydd tidligere, både i farger og størrelse, og er størrelse 74. Mønster er fra boken til Heilt spesiell og Jubel. Bodyen er solgt, og kanskje buksen også finner seg en ny eier?

Til salgs for 200 kroner. Ta kontakt.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...