Sider

søndag 20. mars 2016

Nye støvlettholdere

Føttene mine er en sak for seg selv. De kan i alle fall ikke bruke høye hæler mer, så de lekre, høyhælte støvlettene mine står i skapet i påvente av et nytt liv.

De nye, flate støvlettene mine trengte også å få seg noen støvlettholdere for å holde seg ranke og fine. Jeg tenkte på saken lenge, og da jeg endelig kom så langt som å klippe og sy, tok det hele veldig kort tid. To stoffstykker, litt ris, mye stoffavklipp og litt bånd blir til to kjekke støvlettholdere.
Risen ligger i bunn for litt vekt, mens stoffavklippet var greit å fylle dem med for fasong, i stedet for å bruke fyllvatt.

Mønsteret er fra boka "Made by me", laget av Solveig Hopen fra House of Hopen (også kjent fra "Det store symesterskapet" på TV). Men du klarer kanskje å sy uten mønster?




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...