Sider

torsdag 1. august 2013

Pakker!

Det er alltid kjekt å få pakke i posten, selvom det er jeg selv som har bestilt (og betalt) for innholdet. Og i dag kom det atpåtil to pakker! Ganske passende kom de sammen med høstkatalogen fra husflidslaget.


En liten pakke fra Pickles, en litt større fra Stoff og design. Både stoff og garn. Og knapper.



Det er første gang jeg har bestilt fra Stoff og design, og så langt har det vært en positiv opplevelse. Varene har kommet raskt, selvom det er sommer med ferie, og de var fint og trygt pakket inn. Jeg orket ikke kampen mot teipen, så jeg rev opp papiret...
Jeg likte veldig godt vaskelappene på stoffene, og ikke minst det fine visittkortet. Og selvfølgelig stoffene.
De blå skal bli en sommerjakke til en av guttene, og det grønne skal bli en kjole til meg selv, sannsynligvis "Garden party" fra Honig design.

Garnet er deilig, mykt angoragarn fra Pickles (man kan nesten kjenne hvor mykt det er på bildet) i fargen "Nougat", og ble bestilt for bare to dager siden! Det skal bli til en "Kort cardigan", og jeg skal bruke mine to "Knæsj cardigan" og en prøvelapp for å finne ut hvilken størrelse jeg skal strikke, med strikkefasthetsutfordringer friskt i minnet...
Knappene kan brukes på de tre jakkene, hvis behovet melder seg...

Her burde det også stått "head", for det er vel i hodet mitt jeg syr mest...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...