Sider

tirsdag 31. desember 2013

Barselgave til minstefetter - bedre sent enn aldri

Til min overraskelse har jeg oppdaget at barselgaven til minstefetter ikke har kommet med i bloggen tidligere. Den får bli med i innspurten på tampen av året.

Minstefetter er født i august, og er lillebroren til minstekusina. Han fikk (selvfølgelig) hjemmesydde klær i gave fra oss.
To ullbodyer i ull fra Myllymuksut og en bomullsbukse. (Jeg har senere sett bilde av ham i buksa sammen med en rød- og hvitstripete body, han er tross alt litt amerikaner.)
Buksa er str 56, men størrelsen på bodyene husker jeg ikke, ca 62/68 tror jeg.

Hvite stjerner på blå bunn fra JNY.se, blå ribb fra Stoff og stil.

Størrelseslapp fra Nominette.no
 Turkis interlock fra Myllymuksut - vanskelig å fange fargen.

 Kantet med brun interlock matchet med brune knapper.

 Dette bildet insisterte på å legge seg feil vei. Man ser i alle fall at det er limegrønne pinnsvin på magen og ermene.

 Ryggen ble i ensfarget interlock.

Kantet med limegrønn interlock matchet med brun knapp.

Alt i en fin boks som minstefetter kan ha på rommet sitt etterpå.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...