Sider

mandag 30. desember 2013

Støvlettholdere

Jeg får det travelt med å få blogget alle årets kreasjoner før året er omme, så det er bare å fortsette.

Her er et par støvlettholdere jeg sydde i går. Til jul fikk jeg nye støvletter, og jeg hadde ikke lyst til å pakke dem ut av skoeska før jeg hadde ordnet noe så de ikke ble liggende i en haug, som de gamle støvlettene gjør.
I boka "Handmade" står House of Hopens framgangsmåte for å lage støvlettholdere, samt et mønster. Disse er litt videre oppe enn nede og fylt med ris og vatt. Fort og enkelt gjort, og de funker. Risen gjør dem tunge nok til å holde støvlettene oppreist, og knytingen på toppen gjør at støvlettene støtter hverandre.
Hvorfor har jeg ikke ordnet dette før?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...