Sider

fredag 6. mars 2015

T-skjorte til far i huset

Stjernesmell!
Jeg kjøpte en meter av dette stjernestoffet sist jeg var på JuleExpo og sydde en del klær til størstegutt (her, her og her). Da alt stoffet var brukt opp, ytret mannen at han også kunne tenkt seg en t-skjorte av dette stoffet...
Til alt hell fant jeg det fortsatt hos Olivias, som til og med hadde det til redusert pris, så jeg kjøpte nok til en t-skjorte.

T-skjorten er sydd av samme mønster som jeg har brukt før, Föhr fra Farbenmix (utsolgt hos Kreativ, men tilgjengelig fra Farbenmix i Tyskland, har jeg hørt), i str XL.

Jeg har kombinert stjernene med en brun interlock fra skapet. Med et så fargesprakende stoff gjør det seg godt med litt ensfarget på skuldrene og ermene.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...