Sider

mandag 27. august 2012

Redesignet Star Wars-bukse til størstegutt

Mamma kom hjem fra USA med blant annet dette Star Wars-stoffet i sommer, og sammen med en avlagt dongribukse fra mannen, kunne det bli en tøff bukse til størstegutt.
Den ble påbegynt i sommerferien, men designet måtte "modnes" litt i hodet mitt før den kunne gjøres ferdig. Hvilken fasong skulle lommene ha? Lapper på knærne eller ikke? Baklommer eller ikke?
Vi (størstegutt og jeg) falt til slutt ned på dette resultatet, uten lapper på knærne og med dongribaklummer. Han ville også ha litt mer Star Wars-stoff enn bare forlommene, så jeg lagde noen applikasjoner på baklommene. Heldigvis falt det i smak!
For at buksa skal vare litt når gutten skyter i været, har jeg laget den med strikk nede. Oppe har jeg sydd i svart ribb med bred strikk inni. Nå gjenstår det bare å se om den passer!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...