Sider

søndag 2. august 2015

Strikkepinneetui - solgt

Like før sommerferien fikk jeg en forespørsel om jeg kunne sy et strikkepinneetui. Gjerne til både rundpinner og strømpepinner.
Etter litt tenkearbeid og en slags skisse, kom jeg fram til at det burde la seg gjøre å samle alle pinnene på et sted.

Jeg har sydd lommer til strømpepinnene nederst, mens det kommer lommer til rundpinner oppover. For å få proporsjonene til å stemme, ble det en del lommer, men da er det også plass til å ha med seg litt ekstrautstyr og heklenåler også.
Lommene er nummererte med strikkepinnestørrelser, og noen er uten størrelse, til de pinnene i rare størrelser eller det som ikke er strikkepinner.

Jeg har lagt til litt stoff mellom lommene for å gjøre det lettere å brette/ rulle etuiet sammen. Det lukkes med knyting.

Etuiet ble godt mottatt av, og jeg håper det gjør god nytte for seg.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...